Vanliga frågor

Vanliga frågor

Betalningsalternativ

Hur kan jag betala i webbutiken?

På Lennox-Stockholm erbjuder vi olika betalningsmetoder för att göra din köpupplevelse så smidig som möjligt. Du kan välja mellan följande betalningsalternativ:

Betala med Klarna, Betala med Paypal Betala med kreditkort (American Express, MasterCard, Maestro och VISA) 

Med iDEAL kan du enkelt betala online via din egen betrodda bankmiljö. Denna säkra och bekväma betalningsmetod är tillgänglig för kunder från olika nederländska banker.

Hur kan jag betala med ett kreditkort?

Du kan betala din beställning i Lennox-Stockholm webbutik med nederländska kreditkort som VISA, American Express och MasterCard. Ange kreditkortsnummer, exakt kortnamn, utgångsdatum och den 3-siffriga CVC-koden när du väljer denna betalningsmetod, som finns på baksidan av ditt kort.

Säker Betalning

Är det säkert att handla på tree-z.nl?

Lennox-Stockholm kan du handla säkert eftersom vi ser till att alla dina uppgifter skickas helt krypterade via SSL-servrar för att skydda dem mot obehörig åtkomst. Vi uppfyller alla lagstadgade krav och integritetsregler och delar aldrig dina personuppgifter utan ditt medgivande.

Beställning, Service och Garanti

Hur gör jag en beställning?

Du kan göra en beställning genom att lägga till önskade produkter i din kundvagn och sedan gå igenom beställningsprocessen.

Får jag en bekräftelse på min beställning?

Ja, så snart din beställning är slutförd, kommer du att få en orderbekräftelse via e-post.

Vad kan jag göra om jag har problem med betalningen?

Om du upplever problem med betalningen rekommenderar vi att du rensar din webbläsarhistorik och lägger till produkten i din kundvagn igen innan du fortsätter med betalningsprocessen.

När kan jag förvänta mig min order?

När din beställning har skickats kommer du att få en leveransbekräftelse med ett spårningsnummer. Du kan följa din beställnings framsteg via vår spåra-och-spår-alternativ på https://www.lennox-stockholm.se Detta gör att du kan se det beräknade leveransdatumet och noggrant följa din beställning under leveransprocessen.

Min produkt är skadad:

Om du får en skadad eller felaktig produkt, vänligen kontakta oss inom 14 dagar efter leverans via info@lennox-stockholm.se . Var god skicka bilder på den defekta eller felaktiga produkten för verifiering. På grund av hygieniska och kvalitetsmässiga skäl accepterar vi inte längre returnerade produkter. Var lugn, vi kommer att hjälpa dig med omsändning och ge all nödvändig support för att lösa problemet.

Mitt föremål är inte den färg jag förväntade mig:

Om du inte är nöjd med storleken, färgen eller materialet på produkten, vänligen kontakta oss inom 14 dagar efter leverans via info@lennox-stockholm.se.

Min order har inte levererats:

Vid en ej levererad eller borttappad beställning kommer vi att skicka om den efter verifiering med vårt logistikteam.

Jag vill returnera min beställning:

Vi vill att du ska vara helt nöjd med ditt köp på Lennox-Stockholm. Om du, av någon anledning, beslutar att returnera en produkt, är vår kundservice redo att hjälpa dig under hela processen. Kontakta oss enkelt för att få returadressen och vägledning för returen. Returer accepteras inom 14 dagar efter leveransdatum.

Kontakta oss

Har du frågor om din beställning?

Tveka inte att kontakta oss via info@lennox-stockholm.se . Vi är här för att hjälpa dig och strävar efter att svara på din fråga så snabbt som möjligt.